6 תשובות
תישן בדרך לשם
נשמע כיף, בדיעבד זה מספיק
מה זה פעם ראשונה אני שומעת משהו כזה- אתה פוגש פלסטינים ומה?
שואל השאלה:
זה מפגש במטרה שנכיר את הצד השני יותר טוב, להכיר קבוצת נערים פלסטינים אזרחי ישראל (לא פלסטינים מהגדה או מעזה) ולדבר איתם, להבין אותם, להתקרב, לנגן ולשיר ביחד.
זה קטע של מגמת פילוסופיה, לפחות בבית ספר שלי, שבשכבה י"א עושים את זה
ואצלם (בית ספר מדעי בסח'נין) זה י"בניקים עושים את זה.
זה מפגש במטרה שנכיר את הצד השני יותר טוב, להכיר קבוצת נערים פלסטינים אזרחי ישראל (לא פלסטינים מהגדה או מעזה) ולדבר איתם, להבין אותם, להתקרב, לנגן ולשיר ביחד.
זה קטע של מגמת פילוסופיה, לפחות בבית ספר שלי, שבשכבה י"א עושים את זה
ואצלם (בית ספר מדעי בסח'נין) זה י"בניקים עושים את זה.
^ וואלה.. ואתה נהנה מיזה? זה במטרה של דו קיום כזה לפי מה שאני מבינה.
שואל השאלה:
כאילו זה קורה היום בבוקר, זה עוד לא קרה.
זה נשמע טוב, אבל עוד לא חוויתי את זה.
אני מקווה שיהיה בסדר
וכן, זה בעיקר במטרה של דו-קיום
כאילו זה קורה היום בבוקר, זה עוד לא קרה.
זה נשמע טוב, אבל עוד לא חוויתי את זה.
אני מקווה שיהיה בסדר
וכן, זה בעיקר במטרה של דו-קיום
באותו הנושא: