התחברות
הרשמה
אנשים שיצאו קצונה, איפה נהנתם יותר, בבהד או בהשלמה?
ויכולים לתת טיפים לבהד? נחשון/מעוז
6 באוקטובר 2021, 01:01
חיילים
קורסים
גיוס
קצינים
קורס קצינים
תשובה אחת
אוף אני מחכה לתשובות כי אני כנראה יוצאת לקצונה בבהדים
א
אוכל הדבר היחיד שלא בוגד בך❤
באותו הנושא:
אם אני נהנה מכאב של אנשים אחרים אני סדיסט?
אם אני נהנה מכאב של אנשים/חיות אחרים אני סדיסט?
איפה הכי נהנתם יסודי,חטיבה או תיכון?
מי שבצבא/היה בצבא- אתם נהנים/נהנתם שם מבחינת החברה והאנשים שאיתכם?
אנשים שיצאו למסע ישראלי- נהנתם שם?
אנשים שיצאו מהצבא עם פטור ולא עשו שירות לאומי איפה החיים שלכם עכשיו? מה עשיתם בזמן הזה
למה אני נהנה לעצבן אנשים לפעמים ?
אני לא נהנה לדבר עם אנשים
נהנה לשאול.... יש פה אנשים מביתר עילית?
יכול להיות ששני אנשים מתנשקים אז שאחד מהם נהנה והשני נגעל?
רק אני שונא לדבר עם אנשים ולא נהנה מזה בכלל?