9 תשובות
תשנה את הגישה שלי, אל תיהיה סגור כזה
זכותך לגמרי לא לאהוב את זה, אל תפתח שיחה מלכתחילה וזהו
שואל השאלה:
הן פותחות איתי שיחה סתם ככה
ואני רק רוצה לנפנף אותן אבל הן לא קולטות רמזים.
אני כל הזמן אומר לכולם שאין לי כוח לדבר עם אף אחד אבל הם לא משחררים אותי האנשים המציקים האלו
אנונימי
אולי תדבר עם האנשים הנכונים לך? האנשים שאיתם אתה באמת מחכה רק לשיחה איתם ושיחה אותם עושה לך את היום
יכול להיות גם מישהו מהמשפחה שלך להתחלה טובה
תנסה לשחרר ולהעניק זמן מהזמן שלך לשיחות עם אנשים
אל תהיה אנטי
שואל השאלה:
אני לא אוהב אף אחד אבל, אני לא נהנה משיחות עם אף אחד.
גם לא את עם המשפחה.
אין לי מושג איך יש לי המון חברים בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
זה פשוט ככה אני לא שולט על זה,
אני לא אוהב אף אחד פשוט ואף פסיכולוג לא עזר לי
אנונימי
אז זה פשוט תקופה וזה יעבור לך
אתה צריך אבל לנסות לתקשר בכל זאת ולא לוותר לעצמך לפחות אם בן אדם אחד שיחה קצרה ביום
שואל השאלה:
תקופה? מהרגע שהתחלתי לדבר אני שנאתי אנשים ולא רציתי לפתח שיחה עם אף אחד
אנונימי