6 תשובות
את לא אנשים ממש מגזימים בקטע הזה וכבר קוראים לכל בן אדם שני פיק מי
שואל השאלה:
אני לא מציקה להן לגבי זה אבל כשאני אומרת שאני לא אוהבת את זה כי זה לא נוח לי אנשים פשוט מתנפלים עלי שאני פיק מי.. גם בסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
^שמחה שלא רק אני חושבת ככה
אנשים ממש מגזימים בזמן האחרון
אנונימית
את לא כל עוד את חושבת שזה הופך אותך להיות שונה משאר הבנות ומציקה להן בקשר לזה.
בסטיפס כל דבר יחשב לך פיק מי ולא פוליטקלי קורקט
תתעלמי
גם אני חווה את זה אבל לא בגלל בעיה עם איפור או שמלות