3 תשובות
כן נורמלי. מצב כזה זה ממש מביך ואפילו מפחיד שאנשים יסתכלו עלייך רע ביגללה
אנונימית
שואל השאלה:
כן. אני חושבת שהיא צריכה להפסיק עם זה אבל כל פעם שאני באה אליה היא לא מפסיקה להחמיא לי על איך שאני נראת שונה לעומת שנה שעברה (וליטרלי לא עשיתי שום דבר) לא יודעת מה שונה אפילו..
כן. אני חושבת שהיא צריכה להפסיק עם זה אבל כל פעם שאני באה אליה היא לא מפסיקה להחמיא לי על איך שאני נראת שונה לעומת שנה שעברה (וליטרלי לא עשיתי שום דבר) לא יודעת מה שונה אפילו..
אנונימית
נורמאלי לגמרי, את יכולה לדבר איתה על זה
באותו הנושא: