התחברות
הרשמה
ברח לי השם, איך קוראים לדף הזה שאם אתם מסכימים עם מה שאני מפגינה אתם חותמים?
5 באוקטובר 2021, 12:23
זיהוי
אהבה
מה
רוק
ביבי
5 תשובות
עצומה?
Queen Butterfly
עצומה
T
T.M212
עצומה
א
אוּרָנוּס
עצומה
מ
מרדכי חח
עצומה
S
Sea Of mercy
באותו הנושא:
מה זה השוביניזם הזה, למה בהפגנות של החרדים אין אפילו בת אחת שמפגינה?
אני מפגינה במחאת הדגלים השחורים
למה אנשים מפגינים נגד ביבי אם רוב העם תומך בו ולא רוצה במפגינים?
מסכימים איתי שזה מזעזע שהמפגינים לא שומרים על ההנחיות?! אחר כך מאשימים את ביבי והוא לא אשם בזה שאנשי רק לא ביבי מפגינים!
אתם מסכימים עם האיש שתוקף את זה שמפגין נגד ברית מילה?
למה בארץ קוראים לאלה שמפגינים להדחת ביבי "משועממים חסרי חיים" או "אנרכיסטים" ולאלה שמפגינים להדחת לוקשנקו "שוחרי צדק"?
ממה שאני רואה, עשירים לא משכילים מפגינים את העושר והכסף שלהם ועשירים משכילים לא ממש...
אתם מסכימים עם ההפגנות והמפגינים?
ארבעה חודשים אתם כבר מפגינים אישית נגד ביבי ולא יצא לכם מזה כולם מסכימים?
מה זאת אומרת המשפט-תקיפה של המפגינים מצד כוחות המשטרה?זה אומר ששוטר תקף או המפגינים?
ידעתם שיש שחקנית ילדים שהיא מפגינה עם הBDS?