3 תשובות
יש ימים כאלה. תשתדלי לאכול מאכלים יבשים (צנים, כריך, קרקר) ולחתוך מוצרי חלב, לפחות להיום ומחר
אמלהה גם אני ככה אני לא מצליחה לאכול כלום אבל נראלי זה בגלל שאכלתי ממש קצת בימים האחרונים
אולי יש לך להקיא ופשוט לא יוצא לך
עדיף שלא תאכלי כרגע , ואם תהי רעבה תאכלי נגיד מרק או צנימים
לא מוצרי גבינה ולא מטוגן
עדיף שלא תאכלי כרגע , ואם תהי רעבה תאכלי נגיד מרק או צנימים
לא מוצרי גבינה ולא מטוגן
באותו הנושא: