6 תשובות
שואל השאלה:
^^זה דווקא מעודד אותי וזה צריך לעןדד גם אותך תחשוב/י על זה שלא כואב לו כמו שכואב לך
אנונימית
את ממש צודקת
כאילו
מסרנו אותו לחברת ילדות של אמא שלי
אז ידעתי שהוא בידיים טובות
וגם לפעמים אני חוזרת לבקר אותו
הכי עצוב שהוא שכח אותי באחד הביקורים זה היה ממש עצוב חזרתי הביתה והתחלתי לבכות ממש
שואל השאלה:
^^מתי זה עובר אבל ויותר קל לחיות עם זה?
אנונימית
מאוד קשה
מאוד
מאוד מאוד מאוד
אבל מה לעשות היינו חייבים לעבור לבית קטן והוא כלב שחייב גינה וספייס
אימצתי את הכלבה שלי בהריון אז היו לה 7 גורים , מסרנו את כולם והשארנו אחד אצלנו ואני בקשר עם כל הבעלים של הגורים ומסרנו אותם בגיל קטן