9 תשובות
לפעמים זה מביך אבל בסופו של דבר זה משתלם
כן גם אני חשבתי על זה
מה? למה מביך כן זה אני בפרופיל למישהיו יש תלונות? פנו למזכירה... חח באמת למה שאתבייש להיות םה מה בדיוק הבעיה?
כן ואם מישהו יזהה אותך ברחוב?
זה מביךך
אנונימית
נו ו? יש לי סרטון ביוטיוב שנקרא נער בנה מכונית מגרוטאות שההיתי בן 14 בלבד וכן מזהים םה ושם
ואני בקרוב פותח ערוץ יוטיוב שמסקר מקומות מפחידים שיזהו כן זה אני נעים מאוד מה קורה$
טוב יש כאלה שכן מביך אותך זה בסדר קורה
זה עוד לא קרה
לא קרה עדיין