5 תשובות
למה לא ליזום איתו משהו ?
את מרגישה לא טוב כי את גורמת לעצמך להרגיש ככה עם העובדה שאת חושבת עליו. אל תדחיקי את המחשבות. תחשבי עליו, אם תילחמי יהיה לך קשה. תחשבי עד שכבר אין לך על מה.
שואל השאלה:
^^^ כי הוא לא רוצה אותי ואני יודעת את זה.. אנחנו ידידים ואז חבר שלו לא הפסיק לשאול אותי אם אנחנו ביחד אז ניצלתי את ההזדמנות ושאלתי אותו אם זה מתפרש ככה גם בעינייו כמו שחבר שלו רואה והוא אמר ש"לא" ומשם חזרנו פשוט להיות ידידים וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
^^ איך אפשר לטפל בזה? אבל זה חרדות אם אני חושבת עליו, לא מרגישה טוב ולא מצליחה לישון?
אנונימית
שואל השאלה:
באמת בכמה חודשים האחרונים כואב לי הראש ויש לי הרבה סחרחורות אבל אין לי חום וכל פעם שאני הולכת לרופא הוא אומר שהוא לא רואה בעיה והכל תקין וגם הבדיקות דם שלי יצאו תקינות אז כנראה זה באמת מחרדות יואו איך לטפל בזה?
אנונימית