10 תשובות
כנל. הייתי מאוהבת רק פעם אחת וחצי
נשמע די מעייף
כן נכון
אבל זה יכול להיות ממש מדהים אם הצד השני אוהב אותך גם
אבל זה יכול להיות ממש מדהים אם הצד השני אוהב אותך גם
אם הצד השני לא אוהב אותך, כן, זה נוראי
שואל השאלה:
הצד השני די מחבב אותי האמת, אבל אני יותר מבולבל אם זה רק ידידותי או משהו מעבר
הצד השני די מחבב אותי האמת, אבל אני יותר מבולבל אם זה רק ידידותי או משהו מעבר
אנונימי
הייתי פעם אחת והאמת הילדה שהייתי מאוהב בה יום אחד פשוט באה ושאלה אותי אם אני מאוהב בה וגמגמתי לה מול הפרצוף(הבינה שכן) אבל לא יצא מזה כלום בסוף לול
אם הצד השני לא בעניין כן זה נוראי .
מצד אחד כיף להרגיש את הפרפרים בבטן ומצד שני כואב להבין שהוא לא רוצה איתי
מסכימה מסכימה זה נורא ובגלל זה אני לא רוצה להתאהב שוב מחוץ למערכת יחסים
אהבה זה דבר חרא. הייתי מאוהב אולי מליון פעם ותמיד דחו אותי חוץ מפעם אחת שהיא בסוף עזבה והיא הייתה הדבר הכי חשוב לי בעולם הזה והיא ידעה את זה אבל היא עזבה אותי והיא עכשיו שונאת אותי. על מה? על מה היא שונאת אותי? על זה שתמיד הייתי עוזב את החברים שלי כדי להיות איתה? בגלל שאני עשיתי הכל בשבילה? על זה שאבפתי אותה מהבית שלה והחזרתי אותה הביתה והיא הייתה גרה ממש רחוק ממני? על זה שאני אהבתי אותה יותר מכל אחד בעולם הזה וכשחיבקתי אותה או נישקתי אותה אני הרגשתי שהשגתי את מה שאני צריך בחיים? על זה שביום הולדת שלה עשיתי לה הפתעה שהיא אפילו לא ציפתה לה ולא ביקשה ממני אפילו מתנה? על זה שבזבזתי עליה כמעט אלף שקל לפחות שהיינו רק 3 חודשים ביחד? על זה שאני הייתי נפגש איתה כל פעם שהיא רצתה לא משנה מה היה לי באותו הזמן? ומה היא עשתה בשבילי? נפגשה איתי רק יום אחד בשבוע בגלל שהיא כל השבוע עם חברות שלה ואין לה זמן אליי. אני לא מבין למה זה מגיע לי! בקיצור אהבה זה הדבר הכי חרא שקיים בעולם הזה.
אנונימי
באותו הנושא: