6 תשובות
זה אם הם התחסנו פעמיים לפני יותר מחצי שנה, מה שאומר שהחיסון לא יעיל כמו שהוא היה אז צריך לחדש אותו
אנונימית
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
זה מרגיש כמו עוד נסיון נואש של הממשלה הגרועה הזאת לחפות על זה שהם לא יכולים להתמודד עם הקורונה כמו שצריך
זה מרגיש כמו עוד נסיון נואש של הממשלה הגרועה הזאת לחפות על זה שהם לא יכולים להתמודד עם הקורונה כמו שצריך
אנונימי
בסופו של דבר ההשפעה של החיסון יורדת... כמות הנוגדנים בגוף פוחתת עם הזמן אז אנשים שעשו רק שני חיסונים לפני הרבה זמן כבר לא מספיק מוגנים נגד הקורונה וצריך לעשות "בוסטר" שזה החיסון השלישי, בעיקר אצל אנשים מבוגרים יותר. אבל כל גוף לעצמו יש אנשים שעדיין מוגנים ויש כאלו שלא ואי אפשר לדעת אז פשוט עשו את זה לכולם.
למי שמעליי, זה שטויות... לרוב המחלימים יש הרבה פחות נוגדנים מלמתחסנים, תבדוק את העובדות לפני שאת כותב סתם מידע לא נכון
מקורות:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001357548 -גלובס
https://davidson.weizmann.ac.il/online/sciencenews/%d7%9b%d7%9e%d7%94-%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%a0%d7%a9%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%92%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%a6%d7%9c-%d7%9e%d7%97%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%99-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%94 - מכון דוידסון
לא סתם נותנים חיסון שלישי ולא סתם מנסים לשכנע להתחסן. הסיבה היחידה שהfda המליץ כרגע להתחסן חיסון שלישי רק לאנשים בגילים 65+ זה נטו בגלל מחסור במידע. אבל אם המליצו ל65+ אז בקרוב ימליצו גם לצעירים יותר. אין יותר מידי הבדל. די לחשוב שהכול תעמולה... מתלוננים על הממשלה שהיא לא עושה כלום ואז מתלוננים כשהיא כן עושה משהו. די כבר
מקורות:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001357548 -גלובס
https://davidson.weizmann.ac.il/online/sciencenews/%d7%9b%d7%9e%d7%94-%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%a0%d7%a9%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%92%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%a6%d7%9c-%d7%9e%d7%97%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%99-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%94 - מכון דוידסון
לא סתם נותנים חיסון שלישי ולא סתם מנסים לשכנע להתחסן. הסיבה היחידה שהfda המליץ כרגע להתחסן חיסון שלישי רק לאנשים בגילים 65+ זה נטו בגלל מחסור במידע. אבל אם המליצו ל65+ אז בקרוב ימליצו גם לצעירים יותר. אין יותר מידי הבדל. די לחשוב שהכול תעמולה... מתלוננים על הממשלה שהיא לא עושה כלום ואז מתלוננים כשהיא כן עושה משהו. די כבר
סטטיסטית, אנשים מחוסנים נדבקים פחות. מספר הנדבקים עולה ככל שהחיסון נעשה מזמן יותר.
כלומר, כשמסתכלים על הנתונים, זה לא נכון. אנשים מחוסנים עם הרבה נוגדנים כמעט ולא נדבקים והרבה פחות מדבקים. כמות החולים קשה אפסית כמעט. כן, החיסון עוזר ומגן ומונע הדבקה בצורה מאוד יעילה. זה הוכח. נכון, אלה שחלו לא מזמן עדיין יש להם הרבה נוגדנים אבל הם פוחתים בקצב מהיר ויש צורך בחיסון השלישי. לא כולם אותו דבר ולא אפשרי לבקש מכולם לעשות בדיקת נוגדנים...יש כאלה שהנוגדנים נעלמים אצלם מהר יותר, לכן עשו טווח מוגדר של מי שצריך להתחסן כי חלק גדול מהאוכלוסיה לא מוגנת מהנגיף אם הם מחלימים, לפחות לא בצורה היעילה ביותר שקיימת כיום. למה סתם להסתכן?
בקיצור, החיסון השלישי עוזר מאוד ואת זה לגמרי רואים בסטטיסטיקה, ממליצה ללכת להסתכל. זו לא דעה אישית או כלום, זו עובדה שהוכחה. תקראו טיפה לפני שאתם אומרים דברים ללא גיבוי
כלומר, כשמסתכלים על הנתונים, זה לא נכון. אנשים מחוסנים עם הרבה נוגדנים כמעט ולא נדבקים והרבה פחות מדבקים. כמות החולים קשה אפסית כמעט. כן, החיסון עוזר ומגן ומונע הדבקה בצורה מאוד יעילה. זה הוכח. נכון, אלה שחלו לא מזמן עדיין יש להם הרבה נוגדנים אבל הם פוחתים בקצב מהיר ויש צורך בחיסון השלישי. לא כולם אותו דבר ולא אפשרי לבקש מכולם לעשות בדיקת נוגדנים...יש כאלה שהנוגדנים נעלמים אצלם מהר יותר, לכן עשו טווח מוגדר של מי שצריך להתחסן כי חלק גדול מהאוכלוסיה לא מוגנת מהנגיף אם הם מחלימים, לפחות לא בצורה היעילה ביותר שקיימת כיום. למה סתם להסתכן?
בקיצור, החיסון השלישי עוזר מאוד ואת זה לגמרי רואים בסטטיסטיקה, ממליצה ללכת להסתכל. זו לא דעה אישית או כלום, זו עובדה שהוכחה. תקראו טיפה לפני שאתם אומרים דברים ללא גיבוי
באותו הנושא: