8 תשובות
לא היא לא צריכה לדעת כל דבר בחיים שלך
לדעתי יש משהו במה שהיא אומרת אבל בכל זאת היא הייתה צריכה להגיב בצורה נעימה יותר כי זה נושא רגיש בשבילך
תחסמי אותה!
לתלמידים יש סיבות אישיות וחיים מחוץ לבית ספר.. סליחה שזאת המורה שלך...
אם את רוצה לדבר על מה שקרה בפרטי אז אני תמיד כאן (אל תרגישי כיאילו את חופרת לי אני באמת חושבת שאני יכולה לעזור לך)
וואו היא חיה בסרט קשה, תתעלמי לגמרי מההודעה שלה. הבריאות הנפשית שלך הרבה יותר חשובה מהבית ספר, מקווה שהכל יסתדר לטובתך
מה?! איזה מן מחנכת היא?
אני לא מכירה אותה ואני לא רוצה לשפוט או משהו אבל זה יצא ממש חסר רגישות
זאת זכותך המלאה את לא חייבת בשום צורה לפרט לה כלום!
אל תשימי עליה.!
היא ממש מגעילה
אנונימית
ממש לא היא צריכה לכבד את זה שיש ימים קשים
ממש לא.
אני מניחה שאם את הולכת למשטרה זה משהו באמת רציני, הגיוני שקשה לך לדבר על זה, ואיך שהיא הגיבה היה פשוט חוסר רגישות נוראי
לתלמידים יש את הזכות לפרטיות, כרגע את לא מוכנה לשתף אותה וזה לגמרי בסדר ולגיטימי (בניגוד לתגובה שלה)
מקווה שהכל יסתדר לטובתך
אם את צריכה משהו, לא משנה מה, אני כאן3>