6 תשובות
כי לרוב החברה מתייגת אותך לפי איך שאתה מתנהג או מתלבש וכך נקבע המעמד החברתי שלך
אני גם ככה. אני מנסה שלא לחשוב על זה יותר מדי
למה אתה שואל שאלות על עצמך?
אף אחד לא מכיר אותך פה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מנסה להבין את התופעה ההיא לבני אדם חושבים ככה (לא כולם)
אנונימי
בני אדם לרוב אוהבים להרגיש שייכים לקבוצה כלשהי, להרגיש שהם חלק ממשהו ויש להם ערך (אפילו קטן).
לרוב לכל קבוצה יש מאפיינים המבדילים אותה ובגלל זה נוצרת המחשבה "היי, אם אני רוצה להיות חלק מהם, אני צריך להתנהג כמוהם"
המחשבות של אחרים בעצם מייצגות איך אתה נראה ומתנהג בתור בן אדם בעיניי אחרים, וזה משנה לך את איך שתפסת את עצמך.
אם היו לך מחשבות על עצמך שאתה ככה וככה, או חוסר ביטחון במשהו מסוים, כשאתה מתנהג ועושה את הבחירות שלך מיד יעלה לך החששות האלה, ותחשוב אם כולם רואים אותם.
לדעתי, זו כמו ביקורת עצמית כזו. אנשים הרבה פעמים לא יחשבו עליך כמו שאתה מפחד שהם יחשבו, אלא זה הפחד שלך מעצמך