11 תשובות
נראלי ז'
אנונימית
אני התחלתי בט'
אני כיתה ט והתחלתי השנה
אנונימית
לומדים שלח- שיעור לא חשוב
בכיתה ט' זה רק שנה אחת וזה אחד השיעורים המיותרים שנבראו במערכת החינוך בעיקר כשמקבלים מורה מעפן שלא יודע להשתלט על כיתת החיות שהוא קיבל