11 תשובות
או ח
נראלי ז'
אנונימית
אני התחלתי בט'
ז' או ח'
אני כיתה ט והתחלתי השנה
אנונימית
לומדים שלח- שיעור לא חשוב
בכיתה ט' זה רק שנה אחת וזה אחד השיעורים המיותרים שנבראו במערכת החינוך בעיקר כשמקבלים מורה מעפן שלא יודע להשתלט על כיתת החיות שהוא קיבל
בכיתה ט' זה רק שנה אחת וזה אחד השיעורים המיותרים שנבראו במערכת החינוך בעיקר כשמקבלים מורה מעפן שלא יודע להשתלט על כיתת החיות שהוא קיבל
באותו הנושא: