11 תשובות
כן
כמובן
קרה לי פעם, עכשיו פחות קורה לי
כן אני כל הזמן ככה
יותר מידי
לא, אני דוגל בישירות ואמת,
ולכן אני אשלח הודעה אבל אין לי למי
:)
ולכן אני אשלח הודעה אבל אין לי למי
:)
מה הקשר ישירות ואמת ^
אנונימית
אני ישיר ולכן אני מיד אשלח הודעה מבלי להסס.
ואמת כי אני אומר לה מה אני באמת מרגיש במסגרת ההודעה והישירות.
ואמת כי אני אומר לה מה אני באמת מרגיש במסגרת ההודעה והישירות.
אוקיי, מספיק טוב.
אנונימית
באותו הנושא: