11 תשובות
כמובן
קרה לי פעם, עכשיו פחות קורה לי
כן אני כל הזמן ככה
יותר מידי
לא, אני דוגל בישירות ואמת,
ולכן אני אשלח הודעה אבל אין לי למי
:)
מה הקשר ישירות ואמת ^
אנונימית
אני ישיר ולכן אני מיד אשלח הודעה מבלי להסס.
ואמת כי אני אומר לה מה אני באמת מרגיש במסגרת ההודעה והישירות.
אוקיי, מספיק טוב.
אנונימית