15 תשובות
אמא כן
קרה לי מלא פעמים
לא תאמת
לא
כו:(
ואיי קרה לא נגיד שלא
כן האמת
כן. באסה של החייםם
אם אני רוצה לשלוח למישהו הודעה אני שולחת גם אם אנחנו כבר לא בקשר.
וואו כן
כן ובכל זאת שלחתי והוא אמר לי לשחרר ממנו:(
כן קרה ככ הרבה...
אמלה כן, זה קרה לי מלא פעמים
כן אשכרה
באותו הנושא: