4 תשובות
כן ברור שזה בסדר כל הכבוד לך שאמרת לו את זה
שואל השאלה:
תודה❤ כי באמת הם כאלה צבועים ומגעילים אליי שעדיף לי לנתק קשר
אנונימית
בסדר גמור
אנונימית
כן הגיוני ואת עשית בשכל ואני מעריך את איך שאמרת לו את זה בפנים
באותו הנושא: