8 תשובות
כי אם תוכל/י את זה ליפני לא יהיה לך מקום לאוכל הבאמת חשוב
כי ככה אמא אמרה
אנונימית
זו מין סגירה קטנה של הארוחה, אם יתחילו בקינוח לרוב לא יהיה לך מקום לשאר האוכל שאת באמת צריכה
שואל השאלה:
איך אפשר להתאפק לא לקחת מהקינוח עד שמסיימים לאכול
איך אפשר להתאפק לא לקחת מהקינוח עד שמסיימים לאכול
שמים בצד
רחוק מהעין רחוק מהלב
רחוק מהעין רחוק מהלב
כדי שזה לא יגרום לאדם לא להיות מסוגל לאכול את הארוחה
כי ההיגיון אומר שעוברים ממלוח יותר למתוק
משהו ש-ממתיק ועושה טוב בסוף (=כיף לקנח ב........)
כי ההיגיון אומר שעוברים ממלוח יותר למתוק
משהו ש-ממתיק ועושה טוב בסוף (=כיף לקנח ב........)
כי זה הכי כיף
והטעם המתוק נשאר בפה
והטעם המתוק נשאר בפה
כי אחרי משהו מלוח באלך משהו מתוק זה ידוע. וגם ההפך אחרי מתוק באלך משהו מלוח לפעמים.
אבל שאת אוכלת במסעדה. זה בדרכ יהיה אוכל מלוח.... אז יבוא לך מתוק.
אבל שאת אוכלת במסעדה. זה בדרכ יהיה אוכל מלוח.... אז יבוא לך מתוק.
אנונימית
באותו הנושא: