11 תשובות
מי חושב שלהגיד ני**גה זה בסדר?
ניגה זה חום.
והם אומרים את זה אחד לשני בצחוק .
ויש גם כהה עור. שאומרים את זה בשירים שלהם.
אני לא יודע איך זה עובד אבל בישראל.
אנונימי
חחח אחי אף אחד לא חושב שלהגיד את האן וורד זה בסדר
אם מישהו אומר כולם יוצאים עליו אין לזה לגיטימציה בארץ
מי חושב ככה?
יש חוק על פגיעת לשון הרע וזה יכול להגיע עד ל3 שנות מאסר.
זו מילת גנאי וכדאי שלא תגיד אותה לאף אחד.
מה הבעייה להגיד למישהו ניגר
כאילו מה הבעייה, זה לא ששיקרתי או משהו
אנונימי
זה לא בסדר רק הם בעצם אומרים את זה לאחד השני בצחוק אפילו בשירים שלהם הם אומרים
אם תעשה את זה, אל תתפלא כשתחטוף אגרוף לפרצוף, אל תירה לעצמך ברגל.
אני לא צוחק.
אנונימי,
זה לא, זאת מילת גנאי, כזאת שקראו לעבדים שחורים בזמן שהם היו תחת שלטון של אנשים לבנים.
זאת מילה עם עבר, אני אתן דוגמא.
להומוסקסואלים קראו בעבר כקללה מתרוממ*ם, לך כבן אדם אין שום זכות להגיד את המילה הזאת, אבל אתה מבין למה להומואים כן מותר.

זה שאנשים כהי עור מכניסים למוזיקה שלהם את המילה הזאת, אומר שהם משתמשים במילה, זה לא אומר שלך מותר, זאת לא הטראומה שלך שאתה יכול להשתמש במילה הזאת ולשכוח שהיא קללה.
אני גם יודע ללכת מכות
אני מוכן להתמודד עם חיות האדם האלו
אנונימי
אני יכול ושיזכרו שהם עבדו את סבא רבא שלי ז"ל
אנונימי