6 תשובות
ניראלי שכן
אני חושבת שאפשר רק מתחילת שנה.
את יכולה להשקיע ולהתאמן בנתיים ואחכ להירשם.
אמ לאדעת אולי תנסי לשאול אותם אני בכיתה ח ואנחנו מתחילים את התוכנית שבוע הבא
כן אבל היו כבר המבחנים לדעתי ידידה שלי עשתה כבר והתקבלה והיא בכיתה ח
כן אבל תנסי מעכשיו כבר כי אחרת לא תוכלי
2Me
תתקשרי אל התוכנית
תבררי, יש סיכוי שכן כי עדיין לא התחילה השנה