3 תשובות
הוא מתנהג ככה כי לא עושים לו כלום או מענישים אותו, אתם הולכים על קליפות ביצים לידו, לדעתי או שתצרחי עליו בחזרה ויותר חזק וכשאבא שלך מתעצבן עלייך תסבירי לו שהוא סתם מוותר ל(2) ובגלל זה הוא ככה ותעמדי על שלך, או שפשוט תתעלמי ממנו ואל תדברי אליו כדי שיפסיק להתייחס אלייך כמו זבל
הוא מצא דרך שתגרמו להביא לו דברים ומפה אני חושבת שזאת בעיה ואני לא חושבת שזה אפילו נורמלי לילד בן 9 ככה להתנהג.
אנונימית
את פשוט צריכה להיות קשוחה איתו, גם שכועסים עליך, תוך כדי להזכיר לו כל הזמן שאת אוהבת אותו, וגם להזכיר לו רגעים בהם הוא היה עצוב ומישהו עזר לו, זה יכול להיות הרבה עבודה אבל את תראי שזה יעזור (לא מיד) בקיצור דברי איתי עוד 3 חודשים כזה