10 תשובות
שהדלת של החדר סגורה והם יפתחו אותה סתם בשביל לעצבן ויילכו
לגדל ילד שהוא לא שלך בכלל
הרגע שבו הם חושבים שהם יכולים לשבת מקדמה (ליד הנהג).
או מי גאד הזה שמעלי ככ ככ צודק!
אנוכי=אני ^
כל כךך צודקתת
שהם חושבים שהם יכולים לגעת או לשבת במקום שלך
שצריך חדר משלך
עם מנעול
והם עדיין יפתחו
להחביא את האוכל הטעים
או יאיי אז זה מה שחושבים עליי, באמת שזה סיוט להיות האח הכי קטן(: אף פעם לא. מאמינים לך כי הבוגרים כאילו יותר אמינים, אתה תמיד לבד כזה ואין לך עם מי להיות, מחליטים עליי במלא דברים, מייצגים את מה אני אמור להיות ובעצם משווים אותי אליהם, כשהם מקבלים דברים טובים של אותו זמן ואני מקבל דברים גרועים, שכהם רואים סדרה כל המשפחה שהיא לא לגילי למשל 16+, מרביצים (אצלי זה עוד ממש ממש ממש בקטנה, יש כאלה שזה הרבה יותר), תמיד להם יש עדיפות בכל מני דברים כמו לשבת מקדימה ואז אנחנו אף פעם לא יושבים מקדימה או למשל תמיד הם יקבלו את החדר הכי טוב ועוד מלא חסרונות. זה פשוט גרוע להיות הכי קטן.