4 תשובות
לא גבוהה הכל שם מסודר מוגן מי שיש לו חשש מפרידים הכל אחלה שם הייתי מלא וכלום אם זה חשוב פשוט תלכי
יש סיכוי
יש סיכוי
נראלי שומרים שם , והחולים במחלקה במיוחד בשבילם
אנונימית