5 תשובות
לאא
למה שתלכי לבית חולים?
אם תתטפלי בו, אז לו. אני לא טיפלתי והיה לי אינפקציה, אבל הוצאתי בבית וזה כאבי תופת
ממש לא.
תלכי למקום מאושר וטוב שיעשו לך עם מחט ולא עם אקדח אל תעשי את הטעות שלי.
ותחטאי טוב פעמיים ביום עם אלכוהול ותמרחי משחת עיניים והכל יהיה בסדר :)
לא מה