10 תשובות
תנסי להירגע כזה ותשתי מים אם לא יודעת אני לא יעילה
לשבת ולהישען לאחור ולנשום נשימות עמוקות
שואל השאלה:
זהו הבעיה שאני בדרך לבסיס .. כמו חום בפנים וקושי לנשום
אנונימית
ללכת לרופא יחידה בשנייה שאת מגיעה לבסיס... ולהגיד למפקד לפני (אולי יגידו לך לחזור הביתה כי קוצר נשימה זה תסמין לקורונה והם לא יקחו סיכון)
אנונימית
שואל השאלה:
אוי ואבוי .. אני מרגישה קצת חמה וקמתי עם גירודים בעיניים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יגידו לי לעשות בידוד בבסיס
אנונימית
שואל השאלה:
ואני גם מחוסנת..
אנונימית
תמשיכי לנוח אבל על תגרדי בשום אופן
שואל השאלה:
לא מה פתאום .. ואני בדרך לבסיס לנוח בטוח אין לי אפשרות
אנונימית
טוב אז לפחות על תגרדי
באותו הנושא: