התחברות
הרשמה
כמה פעמים קרה לכם שניסיתים להשתלב בשיחה של שני אנשים שהם חברים שאתם לא מכירים וזה פשוט לא הלך?
מה עשיתם בשביל שזה יקרה?
28 בספטמבר 2021, 21:30
משתמשים
עצב
הומור
התחלות
הודעות
3 תשובות
כמה פעמים
י
יש כאלה שקוראים לי האפונה
לא ממש, אם אין לי קשר לאנשים האלה אין לי סיבה
S
Snow Angel
פשוט ניסיתי להבין את הסגנון ולהתאים נושאים שיחה
(
(עי)יפההההה
באותו הנושא:
בדיחות ציניות שיכולות להשתלב בשיחה
אני נמצאת בקבוצה שעכשיו מתכתבים שם על המידות שלהם וכולם שם במידות ממש קטנות ואני גם רוצה להשתלב בשיחה אבל ..
אתמול ישבנו כל החבורה והרצנו צחוקים וזה כל הלילה.. אני די אאוטסיידרית אז חשבתי להשתלב בשיחה כדי להתחבר יותר לכולם
אני כאן 7 דק נראלי, ואלוהים, כמה פעמים אתם חושבים שאחי יכול להופיע בשיחה כזו?
אם מישהו היה מנתק איתם קשר, מסנן ומפסיק לשלוח הודעות למרות שניסיתם להתחיל שיחה יותר מ10
לפתוח שיחה/להשתלב (תראו בפירוט)
איך להשתלב בשיחות של ילדים מבלי לצאת יבשה ?
טיפים לאיך להשתלב בשיחות
יש לי אוצר מילים מאוד רחב בעברית אז למה אני מתקשה להשתלב בשיחות?
איך בן אדם עם הפרעה נפשית מצליח להשתלב בעבודה?
איך להשתלב עם אנשים ולהתחיל שיחה תתני טיפים