התחברות
הרשמה
לפתוח שיחה/להשתלב (תראו בפירוט)
היום נפגשתי עם 2 אחיות לא מהארץ ומחר אני שוב.
הן מדברות הרבה בינן ואני בצד מקשיב וצוחק, אני צריך איכשהו להתחבר או לפתוח שיחות איתן
אני גם לא יוזם לדבר וזה ניהיה בעייתי
אני מהטיפוס המסובך בחברה אז אני צריך טיפים חחח
תודה אחים שלי מי שעונה
1 באוגוסט 2019, 00:20
2 תשובות
אח יקר אתה יודע מה הנושאי שיחה שלהן בערך?
יש לי חברה
שואל השאלה:
תכלס אין משהו מיוחד אחי, זה כללי, חיים
אנונימי