4 תשובות
את עושה פארמינג דרך תוכנה כלשהי או שזה סתם auto clicker ?
תקני את ה"gamepass שעושה כפול והטיסה המהירה, זה שינה לי את החיים, אני משיגה בערך 15000 בחצי שעה
ודרך אגב המקום הכי טוב לעשות פארמינג זה הבית ספר של הwinx הזה יש שם הרבה יהלומים עם הרבה ערך ביהלום אחד.
וחוץ מזה תנסי גם ללכת לשיעורים לפעמים ולעלות בlevels כי זה נותן גם הרבה כסף כשעולים. עם הגיימפאס אני מקבלת 1000
פלוס תמיד תעשי את הwheel ואת הdaily check כי זה כל יום נותן כסף
ודרך אגב המקום הכי טוב לעשות פארמינג זה הבית ספר של הwinx הזה יש שם הרבה יהלומים עם הרבה ערך ביהלום אחד.
וחוץ מזה תנסי גם ללכת לשיעורים לפעמים ולעלות בlevels כי זה נותן גם הרבה כסף כשעולים. עם הגיימפאס אני מקבלת 1000
פלוס תמיד תעשי את הwheel ואת הdaily check כי זה כל יום נותן כסף
לא יותר קל לעשות פשוט autofarm script ?
שואל השאלה:
יש לי רק את הספיד פליי אבל אין לי מספיק רובקס בשביל האחרים
אני עושה פארמינג בפרייבט סרבר ואני ברויאל היי סקול ואז זה גם מעלה שלבים ואני מקבלת 300 דיימונדס וגם אני לוקחת דיימונדס
יש לי רק את הספיד פליי אבל אין לי מספיק רובקס בשביל האחרים
אני עושה פארמינג בפרייבט סרבר ואני ברויאל היי סקול ואז זה גם מעלה שלבים ואני מקבלת 300 דיימונדס וגם אני לוקחת דיימונדס
אנונימית
באותו הנושא: