7 תשובות
תאכל עוד , חיים פעם אחת לא הכל תלוי באוכל, תתפנק חחח
תאכלי עד שהבטן שלך תתמלא לגולש ואז יצא קקי
לאכול...
לאכול עוד
#משמינהוטובלי
#משמינהוטובלי
לשתות. להכין מרק טוב
לשתות, אולי זה צמא, לרוב זה כך.
אם זה לא עובר, תאכלי משהו קטן, חשוב יותר לתת לגוף אנרגיה.
אם זה לא עובר, תאכלי משהו קטן, חשוב יותר לתת לגוף אנרגיה.
לאכול
אנונימית
באותו הנושא: