3 תשובות
אם אני יעצבן בכוונה אז כנראה
בכללי אני בן אדם מאוד מעצבן, אני מניחה שמתעצבנים ממני בקלות, ולרוב אני לא רוצה בזה.
ברור אחרת אין טעם