3 תשובות
אם אני יעצבן בכוונה אז כנראה
בכללי אני בן אדם מאוד מעצבן, אני מניחה שמתעצבנים ממני בקלות, ולרוב אני לא רוצה בזה.
בכללי אני בן אדם מאוד מעצבן, אני מניחה שמתעצבנים ממני בקלות, ולרוב אני לא רוצה בזה.
ברור אחרת אין טעם
באותו הנושא: