14 תשובות
לא חושב
פרחות
ממש לא
כן. ערן זהבי הזה טפי עליו
אנונימי
לא..
לא, ברור שיש אנשים שאני לא אוהבת אבל לא הייתי מאחלת להם מוות:[
לא...לאף אחד לא מגיע למות
גם למישהו שעושה דברים נוראיים יש משהו שגרם לו לעשות את זה
גם למישהו שעושה דברים נוראיים יש משהו שגרם לו לעשות את זה
אנונימי
חמאס
שיניתי את דעתי כמו אדם מהדרום אני רוצה שימות חמאס
הערבים
אנסים/רוצחים/אנטי ישראל קיצוניים שפוגעים בישראל.
יש עוד, אבל עליהם אני הכי מת.
יש עוד, אבל עליהם אני הכי מת.
האמת שלא
האמת שיש די הרבה
אנונימית
אונסים איכז שונאת אותם הלוואי וימותו
באותו הנושא: