8 תשובות
אדום דוהה מהר. תוך כמה חפיפות זה כבר יהיה וורוד ואז פיצ' כזה ויותר ויותר דהוי.
Ta_
אני צבעתי חלק מהשיער לאדום, זה דהה ונהיה כתום ואז רציתי להחזיר לחום אז צבעתי מעל זה עם צבע חום וזה נראה רגיל לגמרי בגוון של שאר השיער
לא קשה לצאת ממנו
מניסיון. צבעתי לאחרונה שני פסים מעל האוזניים לאדום וזה אמנם דהה אבל ניסיתי לצבוע לחום חזרה והצבע פשוט מתבהר לי כל פעם מחדש וחוזר להיות האדום דהוי הזה שהיה
שואל השאלה:
אז לא קשה לצאת מהצבע?
לא, זה דוהה מהר
זה הופך אחרי זה לצבע אפרסק
דווקא לא, אדום זה הצבע שדוהה הכי מהר מניסיון