התחברות
הרשמה
אני צובעת היום 2 פסים כאלה מקדימה ואני ממש מתלבטת איזה צבע
האפשרויות שלי זה ירוק אדום או סגול
מה אתם אומרים?
יש לי עיניים ירוקות חומות ושיער חום יחסית כהה
איזה צבע ?
9 בנובמבר 2020, 13:08
צביעת שיער
פסים
4 תשובות
אדום
י
יּלּדּהּ טּוּבּהּ
אדום
פ
פטל סגול
ירוק זה יהיה מושלם. צבע ממש חמוד.
4
4AM
לפי דעתי סגול
י
יוגב נתניהו הגיי
באותו הנושא:
אני צובעת את החדר כזה עם הפסים של המסקנטייפ..
זה יהיה מכוער לעשות שתי פסים מקדימה בצבע אדום+קצוות?או שעדיף רק קצוות?
מה אומרים לעשות 2 פסים מקדימה בשיער?
צבעתי שתי פסים של בלונד בשיער מקדימה זה יפה לדעתכם?
יש מישהי בטיקטוק, ישראלית, שצבעה שני פסים בשיער מקדימה (השיער שלה חום וצבעה פסים בלונד) והיא מזכירה קצת את מדיסון ביר
אני עושה את השני פסים האלה מקדימה בבלונד כדאי לי רק לחמצן או גם לצבוע לבלונד?
אם אני צובעת את המקדימה של השיער (המחושים) בלי לחמצן
למה הרבה מזרחיות צובעות לבלונד או פסים של בלונד ואשכנזיות הולכות עם שיער שחור?
אני רוצה לעשות את הפסים הבלונדיים האלה מקדימה זה כזה מהמם בעיניי כדאי לי?
לא הבנתי זה שיש לי 2 פסים מקדימה ופס אחד בלונדיני מאחור בשיער זה אומר שאני פריחה?
עזרה בדחיפות אני צובעת את השיער הקצוות הקדמיים בשיער הפסים האלה ואני מתחמצנת ואז צובעת לכחול תוך כמה זמן זה יורד?