9 תשובות
לא ממש לא
יש לי יומיים וחצי בלי כאבים אני לא מרגישה את זה
אנונימית
לא זה חרא של דבר
לא זה חרא רצח
אנונימית
לא
אצלי הכאבים הם רק ביום הראשון, אבל זה מרגיש לי לא אסתטי כזה
ממש לא לא סובלת מחזור
מכירה משהי שכן אוהבת?
בערך, זה כואב ומעצבן ולא נוח אבל אני שמחה לקבל מחזור כי זה מראה שאני בריאה.
אנונימית
hell no
אני לא מאלו שכואב להן כל הזמן, רק ביום יומיים הראשונים
אבל זה לא נעים בשיט ותמיד מרגיש מלוכלך
אז ממש לא כיפי