9 תשובות
ברור, אין כמו ללכת בלי חזייה מול ההורים
אנונימי
אני כל הזמן בלי חזייה בבית לא רואה בזה בעיה
ובקשר לבית של חבר שלך אם ההורים שלו בבית לדעתי זה פחות מכבד אבל אם זה רק אתם למה לא
שואל השאלה:
אני מדברת על הבית של חבר שלך אבל
אני מדברת על הבית של חבר שלך אבל
אנונימית
לא
תלוי בסיטואציה
בבית שלך לכי על זה
בבית של חבר שלך רק אם אתם גרים ביחד, אם זה אצל ההורים אז ממש לא
בבית שלך לכי על זה
בבית של חבר שלך רק אם אתם גרים ביחד, אם זה אצל ההורים אז ממש לא
בבית שלי כל הזמן
אצל החבר ממש לא, זה מוזר ולא נוח ופשוט לא מתאים. אם אנחנו היחידים בבית זה בסדר או אם אנחנו בחדר שלו. אחרת לא.
אצל החבר ממש לא, זה מוזר ולא נוח ופשוט לא מתאים. אם אנחנו היחידים בבית זה בסדר או אם אנחנו בחדר שלו. אחרת לא.
מה למה יש בנות שנוח להן להיות בלי חזיה? זה כואב ולא נוח בשיט.
וגם ישלי 3 אחים בנים אז פחות
וגם ישלי 3 אחים בנים אז פחות
את בגיל שזה עוד כואב^ זה נהיה הרבה יותר נוח אחרי
באותו הנושא: