התחברות הרשמה

I m not admi מה זנ אומר ?? מישהו יכול לתרגם לי I m not admin

28 בספטמבר 2021, 06:11
תרגומים    
3 תשובות
שואל השאלה:
אה תודה רבה
אנונימי
אני לא מנהל
(
(Ziv(ush
אני לא מנהל , נשמע כמו הודעה של חבר צוות בטים
V
Vibin' out
באותו הנושא:
מישהו יכול לתרגם לי לעברית מה הערבי הזה אומר על היהודים וירושלים?
מישהו יכול בבקשה לתרגם לי מה הוא אומר?
לא הבנתי משהו אומר במיוחד ב 0:53 מישהו יכול לתרגם לי?
מישהו יכול לתרגם את כל מה שאותו אחד אומר מ1:47
מישהו שיודע רוסית טוב ויכול לתרגם לי בערך את מה שהוא אומר?
מישהו יכול לתרגם לי מה זה אומר?
מישהו יכול לתרגם לי מה האיש אומר בסוף?
מישהו יכול לתרגם מה הוא אומר ב1:48?
מישהו יכול לתרגם לי מה זה אומר?
מישהו יכול לתרגם את המשפט לפני שהוא אומר "זה למה אני עושה מה שאני עושה"
מישהו יכול לתרגם לי בקצרה את מה שהוא אומר?