17 תשובות
אני, פשוט עצלנית אני מניחה ולא אוהבת להזיע או שאנשים מסתכלים עליי כשאני מתאמנת (בחוץ/חדכ)
אין לי כוח לספורט
מי אתם אנשים שכן אוהבים ספורט? הסבירו את עצמכם.
שונאת ספורט
אני יודעת שזה חשוב אבל זה קשה בטירוף ואחר כך מזיעים ומסריחים והכל מגעיל ומרגיש דביק
מעבר לזה שיש לי אסטמה והמורה עדיין מכריחה אותי לרוץ למרות שאחרי 200 מטר קשה לי לנשום בטירוף
קיצר איכס!!
חח ספורט זה הכי כיף. תמיד המורה נותן לנו כדור ואומר לכו תשחקו
למה לי לרוץ ולהתעייף בלי רצון כשאני יכולה לעשות מה שבא לי
ואני עצלנית ברמה מטורפת אז..
שואל השאלה:
ראמזול את יודעת שאפשר להתאים ספורט לרמה שלך כדי שלא יהיה לך קשה מידי?
ניסיתי היום להתאמן
הורדתי אפליקציה שבת דודה שלי המליצה לי עליה עשיתי את הרמה הכי קלה ובקושי הצלחתי לעשות משהו
איך אפשר לאהוב את זה איך
שואל השאלה:
תעשי משהו שאת אוהבת לעשות ספורט זה לא רק שכיבות שמיכה ולרוץ
אני די אוהבת ספורט אבל לישון יותר
שואל השאלה:
לישון זה גם מאוד חשוב
פדלאות. אומרת בתור פדלאה גאה
לא צריך ספורט, מספיק אקט עם בחורה 3 שעות בערך פעמיים שלוש בשבוע תוך כמה חודשים כושר מטורף
זה סיוט כי אחרי זה אני פשוט מנסה לא למות- זה לא שאני עצלנית (טוב, אולי) זה פשוט שאין לי גנים במשפחה של ספורט, כולם אצלי שונאים ספורט במיוחד אני. יש לי גם בעיות רפואיות שמקשות עליי מאוד
מי אתם אנשים משוגעים שאוהבים ספורט? משוגעים שכמותכם (jk jk)
אנשים שעושים ספורט הם שונאין ספורט.
פיתוח גוף נגיד זה לא כיף כי צריך לעבוד ממש קשה
אנונימי