9 תשובות
להבין שזה טבעי, נורמאלי, ולהתחיל לראות אותם כמשהו יפה3>
להרבה אנשים יש סימני מתיחה
להרבה אנשים יש סימני מתיחה
לאהוב , אני בן ולא אכפת לי, תהיי מי שאת וכל הזמן תנסי להיות הגרסא הטובה יותר של עצמך
את מתבגרת, אז מן הסתם שגם מתפתחת וגדלה אז יהיו לך סימני מתיחה.
זה הכי יפה שיש, וגם לי יש את זה.
זה הכי יפה שיש, וגם לי יש את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל המשפחה שלי כל הזמן אומרת לי שאני כולי בסימני מתיחה ולילדה בגיל שלי לא אמורים להיות כל כך הרבה סימני מתיחה
אבל המשפחה שלי כל הזמן אומרת לי שאני כולי בסימני מתיחה ולילדה בגיל שלי לא אמורים להיות כל כך הרבה סימני מתיחה
אנונימית
נטו לאהוב את עצמך!
להבין שהעור של כולנו לא חלק, אף בן אדם לא מושלם.
אין שום דבר רע בסימני מתיחה ולדעתי בכללי זה יפה.
זה מי שאת, הסימני מתיחה זה חלק ממך, חלק מהגוף שלך ומהנפש שלך, תאהבי את עצמך עם כל תוספת שאי פעם תהיה לך!
❤
להבין שהעור של כולנו לא חלק, אף בן אדם לא מושלם.
אין שום דבר רע בסימני מתיחה ולדעתי בכללי זה יפה.
זה מי שאת, הסימני מתיחה זה חלק ממך, חלק מהגוף שלך ומהנפש שלך, תאהבי את עצמך עם כל תוספת שאי פעם תהיה לך!
❤
בת כמה את?
וזה בסדר שיש לך סימני מתיחה
גם לי יש בבטן ואני לא מלאה או משהו
וזה בסדר שיש לך סימני מתיחה
גם לי יש בבטן ואני לא מלאה או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 13 אבל אני כן מלאה ואני בקושי מוצאת בגדים שמתאימים לי ואני שונאת לראות את כל הבנות הרזות האלה שיש להן מיליון בגדים והן לא צריכות כל הזמן לקחת l והבגדים שלהן זה לא אוור סייז ואני מתמלאת קנאה כשאני רואה אותן אבל אני לא יכולה להפסיק לאכול 24/7 ואז אני מרגישה חרא עם עצמי
אני בת 13 אבל אני כן מלאה ואני בקושי מוצאת בגדים שמתאימים לי ואני שונאת לראות את כל הבנות הרזות האלה שיש להן מיליון בגדים והן לא צריכות כל הזמן לקחת l והבגדים שלהן זה לא אוור סייז ואני מתמלאת קנאה כשאני רואה אותן אבל אני לא יכולה להפסיק לאכול 24/7 ואז אני מרגישה חרא עם עצמי
אנונימית
את יכולה להתחיל להתאמן, אני בגיל 14 התחלתי ללכת לחדר כושר.
זה גם טוב בשביל הנפש שלך.
זה גם טוב בשביל הנפש שלך.
גם לי יש סימני מתיחה, אבל המון. בבטן, בחזה, ברגליים, בצדדים.. אם לא היה לי הרבה יש מצב שזה לא היה מזיז לי.. לא יודעת באיזה רמה יש לך, אבל יש טיפולים לזה.. יש קרם ששמעתי עליו לאחרונה
ואומרים שזה עוזר
אם בא לך להעלים את הסימנים תנסי את זה
תסתכלי על התמונות של הלפני ואחרי
אני אזמין אותו.. מקווה שיעזור לי
ואומרים שזה עוזר
אם בא לך להעלים את הסימנים תנסי את זה
תסתכלי על התמונות של הלפני ואחרי
אני אזמין אותו.. מקווה שיעזור לי
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: