17 תשובות
מסכימה
יש אנשים שזה פוגע בהם כן, וזה ממש לא הופך אותם לעלובים.
בנוסף על פי החוק האן וורד היא מילת גנאי האסורה לשימוש.
ויש עוד כמה מילים שבאמת יכולות לפגוע בבן אדם.
אסור לאמר וולדמורט
אסור לומר המן הרשע!!!
כי אלה מילים גזעניות שיש להן היסטוריה
היו אומרים פעם פגוט ללהטבים לפני שזרקו אותם לאש (לא רק, אבל היו עושים את זה)
וגם האן וורד זאת מילת גנאי גזענית שהיו אומרים לעבדים השחורים.
כמו שאת לא היית רוצה שיתחילו לקרוא לך בכינויים שהנאצים היו נותנים ליהודים הם לא היו רוצים שיקראו להם בכינויים שנתנו להם.
שואל השאלה:
אם יקראו לי במילה כלשהי כדי לפגוע בי אני פשוט לא אפגע. אולי אני כן אחזיר לאותו אדם אבל אני לא חושבת שיש מילים שאמורות להיות אסורות.
גם הקטע זה שאומרים את המילים שציינתי כסלנג, לא כדי לפגוע באף אחד. ואנשים סתם לוקחים דברים ללב.
אנונימית
כמו שאמרו מעליי
פגוט-היו אומרים ללהטבים לפני שהיו מעלים אותם בלהבות.
האן וורד-זו מילה שבה היו מכנים את העבדים השחורים
יש עוד כמה כמו יהודון וכולי
ודרך אגב גם לקרוא לאדם שהוא לא נאצי,
נאצי זה אסור.
^^את לא היית נפגעת, גם אני לא.
אבל יש כאלה שכן וגם יש כאלה שהנושא רגיש אצלם במיוחד. אז פשוט עדיף לכבד
אולי לדעתך האישית זה שטויות, אבל לדעת הרבים זה ממש לא ככה, יש למילים האלה היסטוריה רעה, וטוב שהן מחוץ לשימוש.
שואל השאלה:
אני בעצמי מהלהטב וכשאומרים לי פגוט זה לא מזיז לי
אני לא הולכת לשמור על הפה שלי כשאני מדברת עם חברים כדי שאנשים אחרים לא יפגעו
אני מכבדת אנשים רק כשאני רואה את זה לנכון וכאן זה לא המקרה
אם זה לא מכוון ישירות עליכם- אל תהיו כל כך סנסיטיב ותעשו מזה סיפור
אנונימית
שואל השאלה:
גם הקטע שהמילים האלה הן לא מחוץ לשימוש,
מילא אם הן היו
אבל לשחורים מותר להגיד ניגה וללהטבים מותר להגיד פגוט, זה מפגר לגמרי
אנונימית
^זה כבר עניין שלך.
אבל אם את אומרת את זה למישהו והוא הקליט אותך.
את יכולה להיקנס ב50000 שקל.
מי שלא מבין דרך הראש יבין דרך הכיס.
גם להם אסור זה העניין, כמו שאמרתי, אם זה נאמר ויש למישהו הקלטה שזה נאמר כלפיו, יש לו סיכוי להיקנס.
שואל השאלה:
מקסים מאוד אבל לא רלוונטי כי אני לא אומרת את זה ישירות לאנשים שיפגעו מזה (כן אומרת לידם אבל)
אנונימית
זה כבר עניין שלך, אם לא מעניין אותך שאת פוגעת באנשים אחרים אז זה בעיה רק שלך.
אבל אל תתפלאי למה יש מילים שאסור להגיד אותן, כי את לא חיית בתקופה שהן היו נאמרות, ואת לא יודעת איך זה באמת מרגיש.
טוב מאוד שהן אסורות על פי חוק.
ואם להגיד כו** זה מה שעושה לך טוב אז בכיף.
אולי הם לא מרגישים במדויק איך זה מרגיש.
אבל יכול להיות שזה כן יתסיס בהם משהו, או יפגע בהם באיזו שהיא דרך.
למשל אני, לא הייתי בשואה, אבל בתור נכד לניצול שואה זכרונו לברכה.
אני יכול להגיד לך שאם יקראו לי יהודון זה יפגע בי וידליק בי משהו.
שואל השאלה:
אני לא אומרת ניגה מליון פעם במשפט אני אומרת כשזה קשור לנושא ולא טורחת להגיד "האן וורד", למרות שכן עשיתי את זה בשאלה עצמה
והאנשים שמסביבי גם לא חיו בתקופה שאמרו את המילים האלה, גם הם לא יודעים איך זה הרגיש אז על מה את.ה מדבר.ת
אנונימית