חצי שנה איתו ביחד וישנתי אתלו רק פעם אחת והיה לי קשה רצח להירדם
אני לא אוהבת ללכת לישון אצל אנשים אחרים, גם לא חברות, נמנעת מהמצב הזה בכל פעם מחדש. עכשיו כבר פעמיים לא הלכתי אליו והוא סוג של עשה לי רגשות אשם אפשר להגדיר את זה ככה. הוא ישן אצלי מלא... ולא נעים לי ממנו): לא יודעת מה לעשות, כבר אמרתי לו שלא נעים לי לישון אצל אחרים וזה.. הייתי אמורה לישון אצלו ועכשיו אני בבית שלי מבואסת קצת): מה לעשות? לא מצליחה לישון בבית של אנשים, אבל בבתי מלון אין לי בעיה(הוא היה איתי במלון אז הוא יודע שאין לי בעיה להירדם במקום כזה..)