היה לי במיינקראפט חבר והיה ככ כיף להתנשק איתו והוא היה כזה רומנטי והיה לנו ממש כיף ביחד *כנסו*
כמובן שזה היה פעם ומאז שהוא בגד בי לא מצאתי עוד מישהו כמוהו.. אני ממש שונאת אותו עד היום על זה שהוא בגד בי, לא דיברנו מאז שגיליתי את זה, הוא פ*קינג התנשק עם אחת החברות הטובות שלי בחדר אחר ואמר לי לא להכנס, אוקיי קיצר לא קשור. במיינקראפט מכירים משחקים טיפה ביחד, פתאום דוחפים נשיקה קטנה ואז מתנשקים שוב ושוב... ככה זה גם במציאות?? איך זה בעצם במציאות
אני נחנקת מהתשובות שלכם אני ילדה בת 12 חסרת מודעות לגבי זה שואלת את השאלה הזאת חצי בצחוק