8 תשובות
ממליץ מאוד, בהחלט שווה את זה
כןן זה הכי כיף בעולם
אפילו שאני לא יודע לנגן על גיטרה, זה באמת הכלי הכי קלאסי אז כן
גיטרה חשמלית זה פלוס
גיטרה חשמלית זה פלוס
שווה רצח ויותר מזה
שווה מאוד!!
הטיפ הכי טוב שיש לי לתת לך, הוא לא לוותר. בהתחלה עד שמתרגלים זה ממש קשהה אבל פתאום בשניה את קולטת את זה וזה נהיה אחלה. פשוט לא לוותר!!:)
הטיפ הכי טוב שיש לי לתת לך, הוא לא לוותר. בהתחלה עד שמתרגלים זה ממש קשהה אבל פתאום בשניה את קולטת את זה וזה נהיה אחלה. פשוט לא לוותר!!:)
כן,אבל קודם שיהיה לך בראש מה את רוצה לנגן וכמה טובה את רוצה להיות,זה קצת יקר אז שלא תבזבזי סתם
אגיד את האמת, אני גם חיפשתי תחביב ולא מצאתי את זה בגיטרה
כנראה כי לא הלכתי למורה וניסיתי לבד
אבל אני מנגנת על פסנתר וזה כיף אז כנראה אותה חוויה רק בגיטרה
כנראה כי לא הלכתי למורה וניסיתי לבד
אבל אני מנגנת על פסנתר וזה כיף אז כנראה אותה חוויה רק בגיטרה
הכי פגז בעולם!! ,
קבלי השראה מהגיטריסטית המדהימה nita strauss (ארה"ב)
קבלי השראה מהגיטריסטית המדהימה nita strauss (ארה"ב)
באותו הנושא: