6 תשובות
תעברי מורה.
המינימום שיעורים זה 28, הוא מורח ודופק עם הכסף.
אולי תחליפי מורה? או שתדברי איתו על זה לא שאני מאמין שזה יעזור
כדאי שתחליפי מורה את לא תתקדמי ככה.
LxK
מוזר שהוא החליט רק אחרי 35 כי זה תלוי בתלמיד עצמו וחא לקבוע רמאש אני ניגשתי גם בשיעור 40 נראלי לטסט אבל להחליע מראש זה מוזר
תבקשי מאחד ההורים לדבר איתו ולהגיד לו או שאתה מגיש אותה עכשיו לטסט או שאנחנו מעבירים אותה למורה אחר. מניסיון. אבל תעשי את זה רק אם את באמת מרגישה מוכנה, ולא כי את סתם מנסה לזרז.
תעברי מורה, את משלמת לו כסף כדי שיעשה מה שאת צריכה