5 תשובות
מסכים איתך כל מילה שלך נכונה
גם אני שונא מורי נהיגה
אולי לפני שבוחרים מורה, אפשר לשאול אנשים שעברו טסט או כדומה. שימליצו עלייך על מורי נהיגה מסוימים.
אנונימית
ככה זה מורי נהיגה הם חרא
תקשיבי מצד אחד זה העבודה שלו, מצד שני יש ויש, אני הייתי אצל מורה תותח
באותו הנושא: