8 תשובות
אני חרדית:) אוהבת את הדרך של הדת :) והשאר זה תלוי פשוט בסוג האנשים
ענית על השאלה בכותרת דרך השאלות בפירוט
אני יודע את זה ועוד רשימה של דברים רעים (וגם טובים, לא מכליל אבל יש כ''כ הרבה דברים פשוט נוראיים שם שהצנעה יפה להם) כי הייתי חרדי, לא דתי, חרדי.
אנונימי
כי הם שונים ויש חוסר הבנה בין חרדים לחילונים
וכשיש חוסר הבנה זה גורם לעימות
ויש עוד כמה סיבות לשנאה רבה כלפיהם
השנאה היא לא לכל החרדים היא לחלק שלא משלמים מיסים ולא משרתים בצה"ל
אנונימי
לא משלמים מיסים
לא עובדים
לא משרתים בצהל
והם מחנכים תורה יותר מאשר להראות להם דברים אחרים
הם לומדים תורה כול הזמן והם לא לומדים לדוגמא גאוגרפיה או חשבון
אני חרדית וכל חרדי שאני מכירה משלם מיסים ועובד אנחנו מאמינים שלימוד תורה עוזר לנצח במלחמות לא פחות מהחיילים
אנונימית
רוב האברכים הם רק שנה שנתיים אברכים ואז הם יוצאים לעבוד
אנונימית