53 תשובות
אני לא יודעת למה.. יש אנשים שחושבים שחצאית עד לברכיים זה מכוער..
אבל אני לא נגד :) אני אוהבת את כולם :)
אבל אני לא נגד :) אני אוהבת את כולם :)
אני שונא את חלקם בעיקר החלק הקיצוני שמשתמט מצה"ל וקורא לשוטרים נאצים
אני לא חושב שזה שנאה בהכרח, אבל זה בעיקר בגלל התקשורת.
החילונים רואים את ההתנהגות שלהם לפי מה שהתקשורת בוחרת להציג, והיא לא מציגה אותם בצורה חיובית.
החילונים רואים את ההתנהגות שלהם לפי מה שהתקשורת בוחרת להציג, והיא לא מציגה אותם בצורה חיובית.
כי הם מעוותים לגמרי את הדת היהודית הנפלאה שלנו, והם מייצגים אותה באופן שגוי מעוות ופשוט קיצוני
אנונימי
יהיו מלא תירוצים למה, אבל התוצאה היא שתמיד ישנאו מכל מיני סיבות, בדיוק כמו ששונאים את היהודים. אנטישמיות היא מחלה.
כי חרדים משתמשים בכוח הפוליטי שלהם כדי לקבל קצבאות בזמן שהם בקושי עובדים, בזמן שהם לא מתגייסים או עושים משהו מועיל למדינה.
זו אוכלוסייה שהיא פוגעת בישראל כל עוד היא קיימת אז זה הגיוני שאנשים לא יחבבו אותם.
כשאנשים שונאים חרדים זה לא כמו לשנוא יהודים לדוגמה. כי חרדים מייצגים את אותה האידיאולוגיה, את אותה האמונה ואת אותו הרצון לאיך שהמדינה תנוהל.
להיות חרדי זה משהו פוליטי ומותר לבקר אותם. הם הכל חוץ מצדיקים.
זו אוכלוסייה שהיא פוגעת בישראל כל עוד היא קיימת אז זה הגיוני שאנשים לא יחבבו אותם.
כשאנשים שונאים חרדים זה לא כמו לשנוא יהודים לדוגמה. כי חרדים מייצגים את אותה האידיאולוגיה, את אותה האמונה ואת אותו הרצון לאיך שהמדינה תנוהל.
להיות חרדי זה משהו פוליטי ומותר לבקר אותם. הם הכל חוץ מצדיקים.
איך בדיוק שנאת חרדים זה אנטישמיות, הם יהודים בדיוק כמוך וכמוני אין הבדל.
ליתר דיוק יש לזה מושג ספציפי וקוראים לו: שנאת אחים.
בקיצור אחרי שהסברתי את המושג אני חושב שהשנאה כלפיהם נובעת מההתנהגות של הפלג הקיצוני וכשרואים את זה בתקשורת אז זה הרושם הראשוני שיוצא לנו זה נטו מהקבוצה הספיציפית הזאת וזו טעות.
אני אישית שונא את הקיצונים וזה פשוט בגלל ההתהגות הדוחה שלהם לנשים,להטבים, בכללי לחיילים ושוטרים וזה מה שמשודר בחדשות.
ליתר דיוק יש לזה מושג ספציפי וקוראים לו: שנאת אחים.
בקיצור אחרי שהסברתי את המושג אני חושב שהשנאה כלפיהם נובעת מההתנהגות של הפלג הקיצוני וכשרואים את זה בתקשורת אז זה הרושם הראשוני שיוצא לנו זה נטו מהקבוצה הספיציפית הזאת וזו טעות.
אני אישית שונא את הקיצונים וזה פשוט בגלל ההתהגות הדוחה שלהם לנשים,להטבים, בכללי לחיילים ושוטרים וזה מה שמשודר בחדשות.
אנונימי
מה שאין לאהוב יש לשנוא.
הנאצים גם אמרו שלשנוא את היהודים זה מוצדק.
לא וחילוניים לא שונאים בכלל מה פתאום
לדעתי בגלל התקשורת שמסיתה כל הזמן נגד חרדים וגם בגלל הפוליטקאים שמטרתם לפלג ולהסית
אנונימית
זו לא התקשורת, זו היצמדות לעובדות.
זה בדרך כלל ישראלים שמפיצים אנטישמיות בלי בכלל לדעת שהם מפיצים אנטישמיות
התקשורת השמלאנית החדירה להם ערכים אנטישמיים לתוך המוח
התקשורת השמלאנית החדירה להם ערכים אנטישמיים לתוך המוח
אנונימית
אני מסתכל על העובדות מהלמס, לא תקשורת.
על איזה ילדים?^^ הוכחה?
אנונימית
אפשר להבין למה שונאים אותם כי חלק מאוד קיצוניים וירביצו למישהי כי היא עם בגדים לא צנועים ועוד כמה דברים מגעילים אבל הרוב בסדר.
הם אולי לא מתגייסים לצבא(יש חלק שכן) אבל הם תורמים בדרכים אחרות(יד שרה, זקא ועוד הרבה)
הם אולי לא מתגייסים לצבא(יש חלק שכן) אבל הם תורמים בדרכים אחרות(יד שרה, זקא ועוד הרבה)
אנונימית
מתי שמעת על חרדים שהרביצו למישהי כי היא הייתה עם בגדים לא צנועים???^
אנונימית
^ראיתי לא מזמן סרטון של חרידים צועקים על מישהי שהיא לובשת מכנס קצר וחולצה קצרה(אולי לא הרביצו אבל גם לצעוק זה לא בסדר)
אנונימית
תוסיפי את הסרטון או שהוא לא קיים
אנונימית
שמעתי על חרדי שרץ בלהט עם סכין במצעד גאווה ורצח את שירה בנקי
אני לא רוצה לשמוע על החרדים האלה יותר אני שונאת אותם
אני מעדיפה ערבים עליהם
אני לא רוצה לשמוע על החרדים האלה יותר אני שונאת אותם
אני מעדיפה ערבים עליהם
אנונימית
יש הרבה יותר פיגועים של ערבים מאשר של חרדים רק שתדעי^
פי מאה יותר
אז פשוט תגידי שאת שונאת חרדים אל תצדיקי את זה בלהגיד משהן שלא קשור בכלל
פי מאה יותר
אז פשוט תגידי שאת שונאת חרדים אל תצדיקי את זה בלהגיד משהן שלא קשור בכלל
אנונימית
כשחרדי עושה משהו אז אומרים זה החרדים, אבל כשחילונים כל היום אונסים, רוצחים, שודדים, תוקפים אנשים אחרים, משפילים בנות, אף אחד לא אומר שזה החילונים ככה. זה אנטישמיות.
מכלילים את כל הדתיים בגלל הקיצוניים
אמנם הכפייה הדתית שלהם צורבת להרבה אנשים בעין ואפשר להבין למה .לא כולם כאלה ויש חרדים ודתיים מדהימים
אמנם הכפייה הדתית שלהם צורבת להרבה אנשים בעין ואפשר להבין למה .לא כולם כאלה ויש חרדים ודתיים מדהימים
אנונימית
ושוב פעם כמה פעמים נצטרך להגיד לכם את זה?! אותו חרדי שעשה את זה היה קיצוני אין למגזר החרדי שום קשר להזוי הזה או לההזויים האלו תפסיקו בבקשה לקחת את החרדים הקיצוניים כדוגמה לכול החרדים
היא כועסת על מישהי שבאה עם בגדים שלא צנועים
ואל תגידו שזאת שכונה של חרידים וצריך לכבד כל אחד שילבש מה שבאלו ואם לא מתאים לה שלא תסתכל
ואל תגידו שזאת שכונה של חרידים וצריך לכבד כל אחד שילבש מה שבאלו ואם לא מתאים לה שלא תסתכל
קישורים מצורפים:
אנונימית
אוקי קודם כל זאת לא גזענות, זאת xפוביה.
לדעתי זה ממש לא בסדר לשנוא קהילה שלמה רק בגלל האמונות והדרך חיים שלהם אבל גם יש הרבה דברים שאנשים לא אוהבים לגביהם שאני יכול להבין אז ברור שיהיו חילוקי דעות :(
לדעתי זה ממש לא בסדר לשנוא קהילה שלמה רק בגלל האמונות והדרך חיים שלהם אבל גם יש הרבה דברים שאנשים לא אוהבים לגביהם שאני יכול להבין אז ברור שיהיו חילוקי דעות :(
כי קבוצה שמפרידה את עצמה משאר האוכלוסייה ולא מתייחסים אל אחרים בצורה הכי נהדרת הולכת לצבור יותר שנאה מקבוצה שלא מפרידה את עצמה ומתנהגת באותה צורה.
אנונימי
כי הרבה מהם תומכים במיזוגניה, הומופוביה, טרנספוביה, משטור גוף האישה
אין בדברים האלה שום דבר רע^
אנונימית
אם התקשורת הייתה מציגה את החרדים ואת היהדות באור חיובי ולא באור שלילי כנראה לא היה היום את כול זה
והנה עוד כמה שחושבים שהם חכמים גדולים אבל בעצם לא יודעים דבר וחצי דבר על הציבור החרדי
אני שונאת את מי ששונא אותי, סורי לול
לא נראה לי שאתם יודעים בכלל שהתקשורת משחקת לכם במוח סתם לידע כללי אני חרדית חב"דניקית ולא שונאת אף אחד למה שאני אשנא מישה שאני לא מכירה? כול השנאה הזאת קיימת בגלל אי הבנה ואנשים שעוזרים להחמיר את המצב בכוונה
^^וככה החילונים צריכים לפעול.
חרדים פועלים כנגדנו, אז אנחנו נפעל כנגדם (:
חרדים פועלים כנגדנו, אז אנחנו נפעל כנגדם (:
"חרדים" כמוסד. כארגון. כעם. לא כפריטים. תכניסו את זה למוח. כשמדברים על קבוצה מסוימת, מדברים על הכלל. לא על הפרט.
הרבה מהם זה עדיין לא כולם
במקום להגיד אני שונאת חרדים עדיף שפשוט תגידי שאת שונאת מיזוגנים, הומופובים וטראנסופובים
במקום להגיד אני שונאת חרדים עדיף שפשוט תגידי שאת שונאת מיזוגנים, הומופובים וטראנסופובים
אנונימית
לא בהכרח שנאה.. פשוט חלק מהם חושבים שהם לבד בעולם הזה. ברכבת נגיד, הם נכנסים עם מלא עגלות וזה תופס המון מקום, יש להם המון ילדים שצורחים ורצים כל הזמן ולפעמים גם נוגעים בציוד של אחרים, אישה אחת הכינה שם אפילו סלט! חלק מהם גם ממש לא הגייני (לא מכלילה) יש לפעמים פשוט ריח לא טוב. הרבה לא מתגייסים וגם דורשים שבשבילם יסגרו הכל בשבתות וחגים...
^קבוצות בארצנו שמורכבות, ברובן, מאנשים מאמינים שומרי מצוות ובעלי דרך ארץ, שמסתבר שלא קדמה לתורה.
עוד פעם השקרים האלו? עוד כמה זמן נמשיך לשמוע את זה? רק אומרת אין יום אחד שאני מוותרת על אמבטיה גם אם זה בשתיים בלילה
חוץ מזה למי אין ריח לא טוב אחרי חצי שעה? לכולם חרדים הם בני אדם בול כמוכם זה נשמע שאתם מתארים אותם כלא אנושיים בכלל אז תחשבו שוב הם אנושיים לגמריי כול מה שהם עושים כול בן אדם אחר עושה את זה
חוץ מזה למי אין ריח לא טוב אחרי חצי שעה? לכולם חרדים הם בני אדם בול כמוכם זה נשמע שאתם מתארים אותם כלא אנושיים בכלל אז תחשבו שוב הם אנושיים לגמריי כול מה שהם עושים כול בן אדם אחר עושה את זה
אמרתי *לא מכלילה, כן?
ראיתי אבל מאיפה את יכולה לדעת אם הוא לא התרחץ ? רק בגלל הריח? אסור לשפוט ספר על פי הכריכה
אל תעלבי, זה לא כולם ככה, אבל אצל חלק מהם אני מרגישה בעצמי..
יופי אז גם אני אעשה ככה לכול אחד שאני אפגוש לא בא לי בטוב ביי שלום
שאלו פה שאלה למה שונאים, וזה לא שאני שונאת, אבל מן הסתם שאת התשובות החרדים לא יאהבו לשמוע..
שאלו פה שאלה שהיא דיי חריפה.. וכל אחד פה מגיב בעילום שם. כלומר, זה ככה בשביל שכל אחד יוכל לומר בחופשיות את איך שהוא מרגיש. ומן הסתם ששאלה כזאת תעורר תגובות שלא תרצי לשמוע, ואני לא אמרתי את זה כי אתם לא באים לי בטוב, אלא שאני באמת מרגישה את הריח. אמרתי פה את האמת כפי שאני רואה אותה וכפי ששואל/ת השאלה וודאי הייתה רוצה לשמוע, וכל הפוליטיקלי קורקט לפעמים לא משקף את האמת. חוץ מזה, גם אם מה שאמרתי הוא חריף, את לא צריכה להיעלב ממני, כי את לא מכירה אותי ואין שום סיבה להיעלב מאדם שלא מכירים.
כי התיקשורת נגד חרדים, וכל המידינה כרגיל הולכים אחרי הטלוויזיה כמו כבשים.
שמעו אני ממש נגעלת מהתגובות פה, ''אני שונא את רובם כי כולם ישנאו אותי'' מי אמר? אני חרדית ממוצעת ואני לא קיצונית אני מיצגת הרבה חרדים כמוני ואף אחד לא שונא אף אחד אני שונאת את מי ששונא אותי ומי שרוצה לעשות לי רע באמת שאין תקנה לאנשים פה, מי שאומר שזה לא גזענות זה פי אלף יותר גרוע מגזענות ככה התנהגו הנאצים ליהודים כי הם היו עם אף מכוער של יהודים וגם בגדים של יהודים ובגלל זה החליטו שיש גזע נחות שזה הגזע השמי הגזע שלנו וככה נוצרה האנטי-שמיות גזענות זה אנשטישמיות בסופו של דבר
אנונימית
אני יכול לראות תגובות ממש תובות על קהילה מסוימת ולראות שמכלילים ולהתעצבן
אני רואה תשובות רעות על קהילה מסיומת אבל הם לא מכלילות אז סוף סוף האתר הזה למד משהו
אני רואה תשובות רעות על קהילה מסיומת אבל הם לא מכלילות אז סוף סוף האתר הזה למד משהו
נובע קודם כל משנאה כללית לדת ואז מהקיצוניות של זרמים מסויימים אצל החרדים
הם גם די מטרה קלה
הם גם די מטרה קלה
אנונימי
אני שונאת בפרט את אלה שלא מתגייסים ולא עובדים
מי שמתגייס ועובד אני אעריך
אין שום סיבה שלהם יגיעו הטבות ולנו החילוניים לא
זה מוצדק שרוצים שיוויון
מי שמתגייס ועובד אני אעריך
אין שום סיבה שלהם יגיעו הטבות ולנו החילוניים לא
זה מוצדק שרוצים שיוויון
החרדים מתחלקים ל2 חלקים החלק האמיתי וחלק של הפייק..
החרדים האמיתיים, בלעדיהם לא היינו שורדים... כל הגמחים, כל השירותי מדא, יד שרה ועוד מלא זה ארגונים של חרדים...
ויש את החרדים של הפייק שאותם אני לא סובל.
הם אלה שמה שחשוב להם זה החליפה והכובע... והכל אצלם זה חיצוניות ועסוקים בלריב עם אנשים ועושים התנחלויות והפגנות...
אבל החלק האמיתי של החרדים... באמת שהם אנשים עם לב זהב
החרדים האמיתיים, בלעדיהם לא היינו שורדים... כל הגמחים, כל השירותי מדא, יד שרה ועוד מלא זה ארגונים של חרדים...
ויש את החרדים של הפייק שאותם אני לא סובל.
הם אלה שמה שחשוב להם זה החליפה והכובע... והכל אצלם זה חיצוניות ועסוקים בלריב עם אנשים ועושים התנחלויות והפגנות...
אבל החלק האמיתי של החרדים... באמת שהם אנשים עם לב זהב
honey boo
"יש להם המון ילדים שצורחים ורצים כל הזמן"
כי אלה ליטרלי ילדים.. זה הטיעון הכי טוב שהצלחת למצוא נגד חרדים? להשתמש בילדים כסיבה לשנאה אליהם או למה לא לאהוב אותם?
גם ילדים של חילונים עושים רעש ורצים כי ככה זה ילדים בכל מגזר
"יש להם המון ילדים שצורחים ורצים כל הזמן"
כי אלה ליטרלי ילדים.. זה הטיעון הכי טוב שהצלחת למצוא נגד חרדים? להשתמש בילדים כסיבה לשנאה אליהם או למה לא לאהוב אותם?
גם ילדים של חילונים עושים רעש ורצים כי ככה זה ילדים בכל מגזר
אנונימית
הבנת אותי לא נכון.. דבר ראשון, אני לא שונאת. מבחינתי זה רגש מכוער. ולגבי הילדים, אין לי נגדם שום דבר באשר הם ילדים, אלא עם ההורים שלהם שלא מחנכים אותם כמו שצריך ולא רק זה, אלא שיש להם כל כך הרבה ילדים, שחלק מהמשפחות מהמגזר החרדי בכלל לא שם לב למה שהם עושים. וזה לא התקשורת, אלא מה שאני רואה באופן אישי, ושגורם לי הרבה פעמים לרחם על הילדים האלה, שיש להם כאלה הורים, כי בסוף הם אלה שיצטרכו לשלם על החינוך שניתן להם...
באותו הנושא: