התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על המסעדה כביש 90
בצפון
26 בספטמבר 2021, 15:04
מסעדות
חוות דעת
3 תשובות
נדירה וויב טוב
S
She/eesh
ממש טובה
ס
סטיפס 10
הייתי שם לפני יומיים.... יש תור די ארוך בכניסה אבל בהחלט שווה את זה.
י
ילד_טוב
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על ערבים שנוסעים במכוניות על כביש ביום כיפור?
אם הייתי נראית ככה עוברת ככה בכביש בארץ מה היו חושבים עליי?
אתם חושבים שזה סתם צירוף מקרים שבגלל הקורונה הכבישים בשבת ריקים וגם בחג יהיו ריקים?
אתם חושבים שכביש 90 זה הכביש הכי מסוכן בארץ?
אתם חושבים שמסעדה שמציעה קינוח חינם תמורת ביקורת טובה בגוגל היא מסעדה שמכבדת את עצמה?
מה אתם חושבים על הפורמט של המסעדה הבאה?
מה דעתכם על המסעדה Eight? חושבים שהאוכל טעים?
מסעדות טובות בצפון ליד כביש 90 כזה?
אתם חושבים שגם היום האתיופים יחסמו כבישים?
מישהו יודע אם כביש 90 (המסעדה) עובדת בתשעה באב?
אתם חושבים שבעלי מסעדות אוכלים לפעמים במסעדות שלא שלהם?