15 תשובות
כן אחלה אבא שבעולם
אבא שלי ביקשתי ממנו מכונית על שלט
הביא לי מכונית ולקח תשלט של הסלון והביא לי.
כנראה לא ירדו כל כך אבל יכול להיות
כן, לא בעיה לחכות עוד חודש
גם הוא ישלם פחות כסף וגם תקבלי אייפון
שואל השאלה:
אבל באלי אותו עכשיו שיהיה לי במה להשוויץ חחח
אנונימית
חכי לא נורא.
אני בטוחה שאת יכולה לחכות עוד חודש
חיכית עד עכשיו, תחכי עוד חודש בקטנה.
בעוד חודש תשוויצי כמה שבאלך
שואל השאלה:
ואני בת 18 זה נראה לכם הגיוני שהוא קונה לי?
אנונימית
אם הוא רוצה אז כן
לי אבא שלי קנה אייפון בגיל 19
שואל השאלה:
הוא רוצה כן אבל כאילו הוא מחכה שהמחירים ירדו ולא נראלי שהם ירדו בכלל אוף
אנונימית
הם ירדו, כמו שלכל אייפון חדש ירד
מאוד הגיוני
האייפונים החדשים מאוד יקרים
טוב מאוד לחכות כמה חודשים והמחירים היו טובים יותר
(בבלאק פריידי היה מבצע טוב כנראה)
שואל השאלה:
לא אין מבצעים חח
אנונימית
אז לא יודע מה לומר
חחח
זה הגינוי שהוא קונה לא משנה באיזה גיל את הבת שלו אה ועוד חודש המחירים לא ירדו אולי אפילו יעלו... אני יגיד לך למה אפל מורידה מחירים רק אחרי חצי שנה שנה לפחות לא אחרי חודש
שואל השאלה:
סבבה תוד
אנונימית