7 תשובות
לא
לא, הגרמנים מאוד נחמדים ויש המון ישראלים בגרמניה אבל, כמו בכל מדינה אחרת בחול, לא הייתי הולכת ברחוב וצועקת ומצהירה שאני מישראל
בכללי לא, אבל יכול להיות איזורים מאוד ספציפיים שמסוכנים לנו אז צריך לבדוק באיזה איזורים לטייל לפני שטסים לשם :)
שואל השאלה:
בדרך כלל נתפלים לאלה בלבוש החרדי ..
בדרך כלל נתפלים לאלה בלבוש החרדי ..
אנונימית
אלה רק האנטישמים ויש אותם בכל העולם. גרמניה ככלל היא כבר לא מדינה אנטישמית
בשכונות של מוסלמים כן, מאוד מסוכן, בשכונות רגילות לא מסוכן.
כן
יש שם ערבים
יש שם ערבים
אנונימית
באותו הנושא: